כיוון שהמוצרים הם מוצרי מזון, המשתמש לא יהיה רשאי לבטל את העסקה או להחזיר מוצרים, והכל בכפוף לכל הוראות הדין ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (“חוק הגנת הצרכן”) והתקנות מכוחו. העסק יהיה רשאי ליצור קשר טלפוני עם הלקוח לצורך החלפת מוצר שנרכש במוצר דומה באותה עלות, זאת במקרים חריגים אשר בהם לא ניתן לספק את המוצר שהוזמן, לרבות מקרים שאינם בשליטת העסק. המשתמש יבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ויודיע לעסק בטלפון לשירות הלקוחות או ע”י שליחת מייל אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שמופיע באתר, המקרה יבחן לגופו מול מחלקת שירות הלקוחות ובמידת הצורך יהא המשתמש רשאי לבטל את העסקה בהתאם לכל דין.